Our “30% off on select styles” promotion, where select styles will be 30% off the regular retail price (before taxes, shipping and handling), is valid from X to X at the following qualifying locations: online at https://www.psychobunny.com/collections/sale or at our Psycho Bunny boutiques. Our online prices for merchandise included in this promotion already reflect this discount. Exclusions: While supplies last. Previously- and subsequently-purchased merchandise, permanent markdowns, Essential's collection, outlet stores and Psycho Bunny products purchased other than at qualifying locations, are all excluded from this offer. This offer cannot be combined with loyalty point redemptions or any other offer or promotion, and may not be transferred, exchanged or redeemed for cash, other products or any other monetary value. To qualify, you, the purchaser, must be at least 18 years of age or, if under 18, must use a parent’s or other adult’s online Psycho Bunny account with that person’s express permission. The purchaser is responsible to pay for taxes, shipping (unless free shipping applies) and handling. Please consult our return, refund and exchange policies. Additional restrictions may apply.
Une fois que vous avez passé votre commande, assurez-vous de vérifier votre boîte de réception. Nous vous enverrons des mises à jour en cours de route.
Toutes les commandes canadiennes seront expédiées via Postes Canada.
Sauf indication contraire, tous les prix en ligne ne tiennent pas compte des frais d'expédition et de manutention et, le cas échéant, des taxes de vente fédérales et provinciales. Le cas échéant, des frais distincts pour l'expédition, la manutention et les taxes seront indiqués sur la page de confirmation de commande. Les frais d'expédition sont taxables.
Parfois, les situations suivantes peuvent se produire avec des livraisons marquées comme livrées :
• Un voisin, un colocataire ou peut-être les portiers de votre immeuble ont peut-être accepté le colis en votre nom
• Le facteur a laissé le colis dans un endroit discret pour éviter qu'il ne soit volé
• Le facteur a marqué le colis comme livré quelques jours à l'avance
Si vous ne trouvez toujours pas le colis, veuillez vérifier votre adresse de livraison sur votre confirmation de commande pour vous assurer que la commande a été expédiée à la bonne adresse.
Si le colis ne s'est pas présenté après 3 jours ouvrables, veuillez contacter customerservice@psychobunny.ca avec votre numéro de commande et nous pouvons vous aider à déposer une réclamation auprès de Postes Canada.